czwartek, 30 stycznia 2014

Blog Roku 2013- komunikat!

Więc jak wiecie, zgłosiłam się do konkursu ,, Blog Roku 2013''. W tym momencie jednak nic nie zależy ode mnie, a jedynie od was. Ja mam tylko za zadanie przypominać i was zachęcać. Trzeba się streszczać, ponieważ czas jest do 6 lutego. A więc zaczynamy:
1. Jest to konkurs SMS-owy, dlatego niestety coś to kosztuje. Na szczęście jedynie 1,23 zł za każdy SMS, więc nie jest źle. Bałam się, że będzie drożej.
2. SMS ma zawierać tylko ten kod: K00518 bez żadnych dodatkowych znaków. Jeżeli coś dodacie, SMS stanie się nieważny i nie będzie wpływał na wynik głosowania.
3. SMS wysyłacie po numer: 7122
4. Osoby niepełnoletnie, które chcą głosować muszą mieć zgodę rodziców ( czyli normalka). Dokładnie pisze to tak: W Głosowaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie oraz niepełnoletnie, które winny posiadać oświadczenie opiekunów prawnych wyrażających zgodę na ich udziału w głosowaniu, do okazania na każde żądanie Organizatora. Nie wiem czy chodzi o to, że ma być to na piśmie. Trochę to dla mnie bez sensu, ale trudno, nie będę marudzić.
Jeżeli coś jest dla was niejasne, wchodzicie tutaj: Kliknij! 
Mam nadzieję, że wszystko jest wyjaśnione. Jeżeli nie, piszcie w komentarzach i śpieszcie się, bo mamy tylko 7 dni na głosowanie! Mam nadzieję, że ktokolwiek zagłosuje, ponieważ jedno z wydawnictw oferuje nagrodę w formie wydania książki i nie wiecie jakby to mi pomogło. Może wreszcie by ktoś mnie zauważył? Nie wiem, taką mam nadzieję, a konkurencja jest mocna nie ma co. Zwłaszcza, że jestem w kategorii ,, Blogi nastolatków'' więc wszystko tam jest wrzucone do jednego worka. Będzie ciężko, nie ma co.
A no i bym zapomniała: jurorzy wyłonią także ten blog, na który wchodzi najwięcej osób i które są najczęściej udostępniane. Mam nadzieję, że mogę na was liczyć i coś z tego będzie. Liczę na was kochani!

7 komentarzy:

  1. Sorry, zero kasy na koncie mam :/ Ale może nw.. bd udostępniać itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to czuję że nic z tego raczej nie będzie, ale obiecałam Coralq i dotrzymam słowa.

      Usuń
    2. Echh.. Jak będę miała coś do 6 do zagłosuję. Należy ci się ;)

      Usuń
    3. Nie zmuszam no co ty. To twoja forsa, masz z nią prawo robić co chcesz. Wiedziałam, że tak będzie bo sama na twoim miejscu nie chciałabym tracić kasy. A poza tym to miłe z waszej strony, ale okej mamy dwa głosy, a ile potrzeba? Nawet nie chcę o tym myśleć. Po prostu stwierdzam fakt: zgłoszenie się tu to był bezsens, ale już niczego nie cofnę. Przynajmniej te dwa głosy są, a wygrać nie muszę. Mam duużo czasu na wydanie jakiejkolwiek książki czy czego tam :D

      Usuń
    4. Wiem, że nie zmuszasz a ile konkretnie głosów potrzeba? :d

      Usuń
    5. Szczerze to nie wiem. Pierwszy raz startuję, a domyślam się, że sporo, bo w końcu jest masa blogów, a zwłaszcza w tej kategorii.

      Usuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy