wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie bieżącego roku, a raczej kilku miesięcy

Blog ten powstał gdzieś w lipcu i jak na razie ma super wyniki. Szczerze to nie myślałam, że tak szybko osiągnę tak dużo komentarzy czy wejść. Wcześniejszy blog bardzo długo rozkręcałam, a ten bardzo szybko pnie się w górę, za co wam z całego serca dziękuję.
Ale o to i dotychczasowy wynik:

Liczba wyświetleń według kraju

Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
WpisLiczba wyświetleń
Polska
6863
Rosja
162
Stany Zjednoczone
137
Niemcy
59
Holandia
15
Serbia
13
Wielka Brytania
8
Ukraina
4
Francja
3
Brazylia
1

  Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to jest coś. Poza tym łącznie mamy ( przynajmniej na ten moment) 7508 wejść oraz 140 komentarzy, których co prawda nie jest aż tak dużo, ale i tak jestem zadowolona z efektów swojej pracy. Bo szczerze to wiele razy zastanawiałam się czy ta pisanina ma sens, bo sequel? To czasami staje się aż nudne, jednak dzięki waszemu wsparciu ,,podniosłam'' się parę razy i o to blog nadal istnieje nieprzerwanie od kilku miesięcy. Dziękuję wszystkim za wejścia, komentarze, za to, że jesteście ze mną i moimi bohaterami. Dlatego też pomyślałam, a raczej jeden z Anonimów podsunął mi pomysł, aby napisać rozdział ,, retrospekcyjny'' jeżeli tak to można ująć. Spróbuję go wpleść między wierszami i czy ten pomysł wam się podoba? Zastanawiam się także nad zakładką pt. ,, Pamiętnik Shadow'' gdzie umieszczałabym zdjęcia miejsc w których dzieje się akcja, samą postać Shadow od dziecka do nastolatki oraz wstawię ,, jej'' ulubione piosenki. Byłoby to coś odrębnego, ale jednocześnie nawiązywałoby z całą historią i byłoby to coś nowego moim zdaniem. Czy coś takiego by wam pasowało? Bardzo bym prosiła w komentarzach?
Jestem także ciekawa jeszcze jednej rzeczy. Jeżeli chcecie, to prosiłabym, abyście także napisali, która postać jest wam bardziej bliska. Nie wiem dlaczego, ale wpadł mi taki pomysł do głowy, bo szczerze to każda z tych wszystkich postaci zawiera coś ludzi z mojego otoczenia. W postać naszej głównej bohaterki wkładam także dużo siebie i jestem ciekawa, czy macie bohatera bliskiego sobie. Jeżeli macie, to piszcie w komentarzach, czekam z niecierpliwością.
Tak więc to na tyle. Dziękuję wam za uwagę i życzę wam wspaniałego sylwestra oraz szampańskiej zabawy!

6 komentarzy:

  1. Mi najbliższa jest Shadow. Bardzo ją lubię. Może byś napisała kiedy wstawiasz notki? np : będę wstawiać co tydzień w niedzielę, czasami pojawia się wcześniej ( bo dłużej niż tydzień być nie może :* ) Chciałam ci pogratulować ponad 7.000 ludzi. Oraz ten pamiętnik to nawet spoko pomysł o ile nie będziesz dodawała rzadziej rozdziałów. :)
    Szczęśliwego nowego roku życzę i pozdrawiam.
    ps : Widzę, że oglądałaś bądź czytałaś miasto kości. ;p Tez to lubię. Ogólnie nie lubię czytać książek bo sę dla mnie nudne dlatego oglądam filmy. Blogi czytam bo są fajniejsze DLA MNIE od książek. Może będziesz pisarzem? Tak jak Cassandra? ( po wielu powtórzeniach i błędach pewnie, zakończę mój dość długi komentarz odnośnie twojej notki :* )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo bym chciała, ale są tego dwie przyczyny: jeżeli nie mam weny to nie piszę, bo po prostu nie chcę dodawać notki bez sensu. A poza tym SZKOŁA, SZKOŁA i jeszcze raz SZKOŁA. Często jest tak, że się nie wyrabiam, bo np. mam dużo zadane i potem nie mam już sił, aby coś napisać. Jak coś to nad tym pomyślę.
      PS: owszem, oglądałam i czytałam. Jest to moja ulubiona seria, na drugim miejscu Szeptem, a trzecim Akademia Wampirów. Jednak wolę bardziej książki o ekranizacji, bo wiadomo, że coś zmienią albo całkowicie schrzanią, a film moim zdaniem ostro schrzanili. A co o tego czy będę pisarzem to kto wie. Blogi z opowiadaniami to takie próby moich możliwości, ale i pasja i zamierzam robić to dalej i kiedyś się z tego utrzymywać. Dziękuję :D

      Usuń
    2. Za blogi tez można otrzymywać chyba pieniądze :)

      Usuń
    3. Jednak zawsze jest jakiś haczyk. Poza tym słyszałam, że to jakaś masakra

      Usuń
  2. Nie wiem czemu, ale spodobał mi się Travis *.*
    Bardzo bym chciała ten Pamiętnik, na pewno będzie to coś zajebist*go :P
    Życzę ci, aby kolejny rok przyniósł ci jeszcze więcej wyświetleń, weny, komentarzy i czasu :*
    Powodzenia kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy