czwartek, 5 września 2013

Poczta anielska!

A o to i czas na cztery małe ogłoszenia. 
1. Jak widzicie, jest już nowy szablon z którego jestem bardzo zadowolona( mam nadzieję, że wy też) i który już przystosowuję do bloga. Jeżeli według was, coś jeszcze trzeba zmienić np. kolor czcionki czy coś, to piszcie. Czasem mogę czegoś nie zauważyć.
2. Odpowiadam na pytanie zadane przez Natalx. Opcja ,,obserwatorzy'' została usunięta, jednak dzięki Rayne, której serdecznie dziękuję za szablon ta opcja jest dostępna na samym dole, więc serdecznie zapraszam do obserwowania!
3. Dawno o tym nie przypominałam, więc przypominam teraz. Nadal czekam na wasze prace! Dla tych, którzy nie wiedzą, chciałabym, aby inni także uczestniczyli w tworzeniu tej historii, tyle, że na swój sposób. Jeżeli ktoś pisze wiersze, różne opisy takie jak np. na gg czy rysuje albo zna się jakoś na grafice czyli może tworzyć gify, to czekam na wasze prace, które wstawię do zakładki ,, Wasza Galeria''. Najlepsze prace, będę umieszczać także w postach, a decyzje będę podejmować z moją zaufaną przyjaciółką Coral1q. Dlatego czekam na wasze prace! Jeżeli chcecie mi je nadesłać, to proszę napisać to pod którymś postem, zostawiając swój e-mail albo gg, a ja wtedy się z daną osobą skontaktuję.
4. Pomyślałam także o waszej playliście. Jak widzicie, nastawiłam muzykę, aby bardziej można było się wczuć w ten nastrój, który próbuję tutaj stworzyć, jednak możecie mieć także swoje własne propozycje. Pomyślałam o głosowaniu na ,, piosenkę miesiąca'', która będzie głównie odtwarzana na blogu. Jednak czy chcecie coś takiego? Napiszcie pod postem. To zależy wyłącznie od was.
To na razie koniec ,, Poczty anielskiej''. Dziękuję za czytanie mojej pisaniny i do zobaczenia w następnym poście!

2 komentarze:

  1. kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale raczej nieprędko. Jestem dopiero w połowie i choć staram się dużo pisać, to mam na głowie drugi blog oraz szkolne sprawy. Postaram się dodać rozdział najwcześniej za tydzień w niedzielę, jednak nic nie obiecuję.

      Usuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy