piątek, 27 czerwca 2014

Hallo!

Jest tu jeszcze kto?
Niestety nie przychodzę do was z nowym rozdziałem, który zamierzam jutro zacząć, ale z małym komunikatem. Wiem, że już długo czekacie (wena znowu nie przychodzi), ale niestety będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość. Do 6 lipca na pewno nie dodam żadnego rozdziału, gdyż wyjeżdżam na kilka dni i mam do załatwienia parę spraw. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu jest i jeszcze raz was przepraszam, że musicie czekać. Myślicie pewnie, że już piąty raz przepraszam, ale nie zamierzam pisać nic na siłę, bo jaki to ma sens? Chyba, że ktoś chce coś bardzo naciąganego, to okej, ale wątpię że ktoś taki tu jest.
Do 10 lipca postaram się wyrobić z rozdziałem. Przepraszam, że tak długo czekacie, mam nadzieję że jeszcze ktoś tu jest i życzę udanych wakacji!

3 komentarze:

  1. Ja zawsze jestem,czekam i popieram cię powodzenia i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze pozostałe rozdziały do przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem i zostaje do końca❕👻

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy