czwartek, 20 marca 2014

Blog- co dalej?

Jak widzicie od dawna nie dodałam notki. Przepraszam was i przepraszam, ale teraz tak zaszaleli z kartkówkami i testami, że ledwo się wyrabiam ze wszystkim. 
Ale nie o tym chciałam tu napisać. Ostatnio pojawiła się recenzja mojego bloga i zaczęłam się zastanawiać nad sensem jego istnienia. Nie chcę go od razu zamykać, ale zauważyłam swój podstawowy błąd: wszystko piszę spontanicznie Przez to, że niczego sobie nie planuję fabuła staje się przewidywalna, bohaterzy dziwni, a niektóre wątki gdzieś mi tam umykają. Nie chcę od nowa zakładać bloga, bo w tego włożyłam bardzo dużo pracy, ale zastanawiam się czy dalej to ciągnąć. Chcę zacząć coś nowego, a poza tym już bardzo czekacie na rozdział, a ja nijak nie mogę go napisać! Zero pomysłów, czasu brak- nic. Nie wiem co z tym fantem zrobić, a wy co sądzicie? Nie chciałam podejmować tej decyzji bez was, a poza tym wolę coś doprowadzić do końca, jednak czy wy także będziecie ze mną? Czekam na wasze komentarze.

6 komentarzy:

  1. Blog- zjebisty, nie zamukaj PLISSSSS :-* <3 <3 :-) ;-) O:-) Czekam na next <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam od początku i zostanę do końca :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamykaj. Uwielbiam tego bloga i nie wyobrażam sobie żeby teraz znikną.

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę nie zamykaj jestem tu od początku do końca czekam na next wpisy :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamykaj! :O Poczekamy ile będzie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nierób tego !! Blog jest świetny wchodzę na niego codziennie.A wena jest wszędzie w książkach,w życiu codziennym itp.Wiem , że tylko tak się mówi ale naprawdę jest wszędzie tylko trzeba to dostrzec.Mam nadzieje,że będziesz go kontynuować :)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy