poniedziałek, 10 marca 2014

Przeprosiny

Niestety nie przychodzę tu do was z nowym rozdziałem, ale przeprosinami. Wybaczcie, że nie dodaję nowego rozdziału, ale najzwyczajniej w świecie nie mam czasu. Nagle przebudzili się u mnie z testami i praktycznie prawie codziennie mam kartkówkę lub jakiś test albo z czegoś pytają. W dodatku siedzę do późna nad lekcjami i chcę choćby godzinkę poświęcić dla siebie lub rodziny. Poza tym ostatnio nie mam weny- nie mogę napisać tego rozdziału, bo nie mam pomysłu i jeszcze z przyjaciółką piszemy wspólne opowiadanie, a wiadomo że pisanie z kimś jest znacznie trudniejsze niż samemu. Tak więc widzicie, że tego wszystkiego mam od groma i ciut ciut, a głupio mi jest że na moich blogach ostatnio w ogóle się notki nie pokazują. Nie chcę pisać nic na siłę, bo z reguły wiadomo, że nic z tego nie wychodzi. Dlatego też chciałam was przeprosić i prosić o cierpliwość. Postaram się wygospodarować tą chwilę na opowiadanie, ale nie obiecuję, że rozdział szybko się pojawi. Tak więc bardzo was przepraszam, mam nadzieję że się na mnie nie gniewacie czy coś.
A no i przy okazji: jak zwiastun i nowy szablon? Bo mi się te dwie rzeczy bardzo podobają. Co prawda teraz mnie czeka walka o szablon na drugi blog, ale mus to mus. A wam jak się podoba? Czekam na wasze opinie.
Tak więc, przepraszam i do następnej notki!   

6 komentarzy:

  1. Śliczny szablon :) Z cierpliwością będę czekać na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba moi się szablon.Czekam na kolejne przygody Shadow :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Ciężko wygospodarować mi czas, a jak już to nie mam w ogóle pomysłów. Często je biorę z innych książek, a nie mam czasu w ogóle je czytać, bo szkoła. Na serio proszę o cierpliwość, przepraszam was.

      Usuń
  4. Blog jest niesamowity :D bardzo mnie wciągną.! czytałam twój poprzedni blog i cieszę się że piszesz następny. Zwiastun jak i cały blog jest świetny :) powodzenia i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy