niedziela, 20 października 2013

Usunąć bloga czy nie?

Cześć kochani, w tej notce chciałabym zapytać was o zdanie w jednej ważnej dla mnie kwestii, a mianowicie chodzi o usunięcie bloga. 
Dlaczego rozważam tą możliwość? Lubię prowadzić tego bloga, jednak szczerze to głupio się czuję cały czas pisząc coś na podstawie jakiejś książki. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie: ja po prostu nie wiem czy to jest sens dalej prowadzić. W dodatku blog rozwija się w ślimaczym tempie i nie wiem co będzie dalej. Mogłabym prowadzić dwa blogi, jednak mam już dwa do prowadzenia i tu potrzeba masy czasu i wysiłku, a czasu czasami mi brakuje, a myślę, że rozdziały nie pokazywałyby się nie częściej niż raz w miesiącu, jednak czy wytrzymalibyście tyle? Nie chcę tyle was trzymać. Nie wiem jednak, czy ta decyzja jest słuszna, dlatego proszę was o zdanie i to szczere. Chcecie, aby blog ten był dalej prowadzony? Wtedy dostosowałabym się i napisała kolejny, gdyż mam pewien plan, jednak muszę go trochę udoskonalić. Proste pytanie. Czy chcecie, żebym usunęła bloga? 

7 komentarzy:

  1. Błagam nie usuwaj bloga!!! Jest świetny, możesz prowadzić dwa blogi ale proszę nie usuwaj tego jest zarąbisty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. podła jesteś że pytasz ... NIE USUWAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podła? Jak tak to sorka, ale musiałam się was spytać. Więc chyba wychodzi na to, że będę pracować na trzy fronty, ale od razu ostrzegam, że będziecie musieli się uzbroić w wielką cierpliwość.

      Usuń
  3. NIE! Możesz pisać rzadziej, ale pisz. Pisanie na podstawie innej książki nie jest głupie, jest tylko łatwiejsze. Masz talent, a ten blog jest świetny.
    PS: No przepraszam, że spamię, ale założyłam niedawno bloga (również na podstawie Miasta Kości) i byłoby mi miło, gdybyś zajrzała: http://siostra-czarownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie prosze cie czytałam równierz twojego poprzedniego bloga i oba są świetne kocham je wiem że to trudne gdy trzebaq pisać i dochodzą obowiązki bo terz kocham pisać

    OdpowiedzUsuń
  5. NIEEEEEEEE! Blue, jeśli go usuniesz, to ja się zabiję i będę cię nękać jako duch.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy