niedziela, 18 maja 2014

Ogłoszenie!

Witam wszystkich! Niestety jak widzicie nie ma nowej notki od dłuższego czasu. Jest to spowodowane tym, że cały czas brakuje mi czasu (wiadomo, szkoła i koniec roku) oraz przyznaję, że nie wiem jak napisać kolejny rozdział. Pomysł mam, ale przelać to na komputer, że tak to ujmę- to już jest dla mnie wielka trudność. Poza tym powoli zaczyna mnie to męczyć, ale to może przez to, że ostatnio prawie w ogóle nie mam czasu dla siebie? Sama nie wiem. Głupio mi, że znowu was przepraszam, ale brak odezwu z mojej strony byłby kompletnie bez sensu.
Zastanawiam się nad tym czy nie ukrócić tej historii. Chcę ją dokończyć, choć przyznaję, że sprawia mi to teraz wielką trudność. Nie wiem czy uda mi się dokończyć tą historię, bo z jednej strony nie chcę was zawieść, ale też pisanie przymusowe to nic dobrego. Sama nie wiem, dlatego tą decyzję zostawiam wam: czy zgadzacie się, aby ukrócić troszkę to historię? Czekam na komentarze o ile jeszcze tu ktoś jest.
 

12 komentarzy:

  1. Zrób tak jak będzie wygodnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała do końca i żeby było długie .Ale to juz twoja decyzja :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciał bym do końca

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę do końca

    OdpowiedzUsuń
  5. plis kocham ten blog czytałam pierwszy i tak się zaśmuciłam gdy juz był koniec więc ten niech będzie długi i do końca

    OdpowiedzUsuń
  6. do końca i długi

    OdpowiedzUsuń
  7. długi długi długi

    OdpowiedzUsuń
  8. plisik do końca

    OdpowiedzUsuń
  9. Okej ludzie, tylko muszę was ostrzec, że długo będę dodawać te notki i nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Niestety cierpię na brak weny jak na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, przestań! Ty przecież świetnie piszesz! ( Sama chciałabym mieć taki talent co ty! ) . Jak coś to zawsze możesz zwrócić się przecież o jakąś radę. :D

      Usuń

Uwaga: Jeżeli chcecie zareklamować tutaj swój blog, to piszcie ich adresy w zakładce SPAM.
Piszcie co myślicie: czy wam się opowiadanie podoba czy nie. Umiem
przyjmować krytykę, liczy się dla mnie każde wasze zdanie. Za komentarze typu ,, Fajny blog, zapraszam do siebie'' nie będę się odwdzięczać.
Nie wolno używać wulgaryzmów, czy kogokolwiek obrażać!

Obserwatorzy